idag åt jag gröt

i fredags tränade jag och sarah body combat.
och igår kände jag lite i armarna och magen.
idag känner jag i hela kroppen!
det känns inget vidare.
träningsvärk är inte så mysigt faktiskt.
men trots denna värk så ska vi träna idag igen!
vi tänker på våra sommarsnygga rövar, då känns det bra : )

igår var jag på H&M och hittade en assnygg tröja, den vill jag ha!
ska köpa den någon dag, myspys på den!

det dröjer nog inte lång tid tills jag får glasögon/linser nu.
jag har knappt nån syn kvar på högra ögat.
om jag blundar med vänster, och tittar mot statoil.
så kan jag knappt se att det står STATOIL med stora bokstäver, från mitt fönster.
det är bara en väg mellan STATOIL och mitt fönster.
men vänster öga mår bra!

image15












Kommentarer
Postat av: Paulina

HAHA va va de du en annan gång när du skulle säga så .. de va så kul men har glömt

2008-01-20 @ 19:58:07
Postat av: anna

HAHAHA kommer bara ihåg att vi skratta, åhhh va sa jag ?:O

2008-01-20 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback