ingen skola idag ..

orkade inte helt enkelt..
jag har ju typ ont i huvudet varje dag, så kan ju inte stnna hemma för det. men idag orka jag inte.
så jag gick och la mig igen och vakna igen kl 9 av 2 gubbar som kom hit och började måla och städa.
jag slog på tvn och käka frukost.

tittade på reprisen av våra bästa år sen igår. nu vet man äntligen vem mördaren är! haha.
det hade man ju inte kunnat trott? om det nu stämmer att det är hon..? skum serie det där ^^ haha

så nu sitter jag här och väntar på att dagens avsnitt av våra bästa år ska börja.

igår efter skolan följde jag med sarah, pau, fathia och elin t till örebro :) köpte smink och en tröja.
nu får jag sluta upp med att köpa saker, kasnke borde tänka på att betala tillbaka allt som jag är skyldig.
det börjar bli en rätt hög siffra nu :P runt 4000. INTE BRA ANNA! skulle ju va gött med jobb nu..

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback