jag har tråkigt-lista

Hur gammal är du om fem år? 23
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? har spenderat dagen själv typ. annars min klass i typ en timma.
Vilken är den senaste filmen du sett? crossroads haha, den gick på tv så..
Vem ringde du senast?  Pappa
Vem ringde dig senast? Lina
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? För kanske 10 minuter sedan
Vilken ögonfärg har du? blå,grå,gröna och med lite brunt i haha. fula som fan
När vaknade du i dag? Klockan 06.30
Vilken är din favoritplats? alla plaster är bra om man är med människor man tycker om
Vilken plats föredrar du minst? vänta på bussen i regn/snö eller när det är svinkallt ute
Var tror du att du befinner dig om tio år? inte i denna by iallafall, då är jag fan dum i huvudet
Vad skrämde dig om natten som barn? att somna och aldrig mer vakna. jag var LIVRÄDD för att sova.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? hahaha, igår när jag prata med pau. "dom tyckte inte de var skitigt enough". det är nog inte meningen att jag ska bo i sverige. hahaaha!
Hur stor är din säng? lagom för mig
Har du stationär eller bärbar dator?  båda
Sover du med eller utan kläder? med kläder, det är så äckligt kallt i mitt rum!
Hur många kuddar har du i sängen? 6
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? jag väljer alla tre!
Är du social? med personer jag känner, annars är jag blyg
Vilken är din favoritglass? åh, en glass som jag åt i somras - saffransglass! gott som satan!
Tycker du om kaffe? jaaaapp!
Vad dricker du till frukost? kaffe, vatten eller inget
Kan du spela poker? haha jo fast är inget pokerproffs dirreeekt
Tycker du om att mysa/kela? ja =)
Är du en beroendemänniska? haha ja
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? vet inte? alla hjärtans dag-barn någon? =)
Kan du några andra språk än svenska? engelska, har gått på någon enstaka tyska-lektion
Har du någonsin åkt ambulans? nix
Äger du dyrbara smycken? nej H&M is the shit
Vad har du närmast dig just nu som är rött? mammas röda bh haha
Flirtar du mycket? hahahahaha hm tydligen
Kan du byta olja på bilen? haha jag kommer aldrig kunna nåt om bilar
Vilken var den senaste boken du läste? robinson kruse. vi fick en bok som vi skulle läsa under våran APU.
Läser du dagstidningen? nej vi har ingen sån
Prenumerera du på någon veckotidning? nä, men när ja va liten va ja galen i kalle anka :P
Dansar du i bilen? haha det var väl på våra hagfors-resor senast ;) "KURRA VURRA SURRA"
När var du i kyrkan senast? på mathias bröllop i somras
Ångrar du något i ditt liv? ja
Hur många adresser har du bott på? 3 st
Har du hoppat bungyjump? nej men jag SKA det en vacker dag.
Har du kvar blindtarmen? ja, men om jag ska operera bort den så har jag lovat en doktor på ett sjukhus i göteborg att jag ska operera bort den hos dom! haha. jag var ung och dum :P
Umgås du fortfarande med din barndomsvän? bea är nog den enda jag har kontakt med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback