moröttör

kom till skolan kl 12 idag eftersom jag skulle till doktorn.. kl 9! haha
segade mig lite kanske :P
så då fick jag äran att göra Haccpen helt själv!
usch och fy, jag kan ju inte påstå att det gick så bra. hahaha!
1. jag skrev helt fel under rubriken "produkt".
2. jag hade helt fel pärm.
3. jag fick skriva om allting.
4. lasergrejen var krånglig tycker jag..
5. det var tråkigt.....
6. jag skärde mig på pärmen.
7. det blödde.. mycket.
8. jag kände mig ensam, tjatig och förvirrad 

jaja, sen åt vi. det fanns nått lammkött, potatisgrattäng med getost.. ja.. de va väl typ det jag åt.
sen städade vi lite i köket och sen sluta vi halv 2.

nu ikväll har jag blivit bjuden på mat hemma hos min vän elin! :)
HAHA, hon blev helt förstörd av den starka köttfärsåsen!
stark mat kan nog vara bra för henne. jag vet nog ingen person som har större matsäck än henne!
hahaha, ändå är hon så liten och smal.
idag åt hon knappt upp ett helt spagetti-paket ens ;)

JAG SAKNAR BOWLING!
tänk va härliga minnen jag har från den tiden med kulorna! :)
myspys
saknar dom!

puss

image14

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är utmanad, kolla min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback