out in the darkness

man kan ju inte få värre skoldag än oss.. vi slutar kl 4 på en fredag! HALLÅ?
dagens höjdpunkt var väl pankakor!
och att vi fick tårta på näringsläran, efter ett långt snack om anorexia
och hur vi ska vara nyttiga, äta sunt och må bra!
sofia och jag är dementa bulimiker.
vi hetsäter men sen så glömmer vi bort att spy..

PAU - den 8 eller 9 februari kan vi fira mig ? :D

efter skolan idag gick jag, madde och sophie till stan.
vi hittade massa fina presenter till jimmy.
om jag vore sophie hade jag lätt slagit till dirr! :)

image19















Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHAHA dom där trosorna var ju för heta! ;D

Postat av: Paulina

DE BLIR BRA ANGUS ;D

2008-01-26 @ 00:01:27
Postat av: Anna

till sophie: haha du är dum om du inte köper dom! :D

till paulina: GÖTTÄ, vi får prata me andra ;)

2008-01-26 @ 09:20:22
Postat av: Anna

till sophie: haha du är dum om du inte köper dom! :D

till paulina: GÖTTÄ, vi får prata me andra ;)

2008-01-26 @ 09:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback