please put a smile on your face

idag var vi i köket och gjorde chokladmousse och pepparkaksmousse!
choklad smakade rått ägg fick vi höra, men pepparkaksmoussen var populär!
den kom på 2:a plats efter Madde och Hannas citronfromage.
vi gjorde lasagne också som blev vädligt god. jag börjar tycka om lasagne.
ja, det är ju roligt.

sen var det idrott, där vi hade typ världens seriösaste volleybollmatch.
dragan skrek på oss som aldrig förr. haha, en match förlora mitt lag med typ 8-25.
fast vi vann de två sista och jag fixa 9 p i raken, rätt duktig kände jag mig då.
men jag har ju en gömd volleybolltalang nånsans inom mig,
den kom kanske fram idag.. lite. nja? kanske inte.

sen engelska där jag och madde skriver om "the salem stalker" ,
alltså marlena i våra bästa år! hahaha
vi skulle ju skriva om nån seriemördare.

skoldagen slut, då gick vi till kronhallen och sofia och hanna köpte hårfärg.
sen vidare till stan och jag köpte min tröja som jag har tittat ut. fast jag börjar ångra mig nu..

men nu blir det någon film!


image16
(det här är inte våra moussar som vi gjorde idag! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback