PROV

vi hade ett prov med 72 frågor om vad vi har lärt oss sen i 1:an. 
jag kan tyvärr inte säga att det gick skitbra..

på rasterna åt och bjöd jag folk på sophies nötter.
jag lovar att hon ska få en ny påse nån gång ;)
på långfredagen kanske? haha

vi hade idrott också. där körde vi spökboll och hade boxersize.

annars var dagen rätt så seg.
vi slutade efter en timmas engelska kl 4. det var mörkt ute.

på torsdag ska jag till doktorn kl 9,
vilket betyder att jag missar serveringen lite :D
vi har ändrat så att vi har 3 servering i rad (på torsdagar)
och efter de 3 veckorna så är vi 3 gånger i köket.
det är fan inte så kul! jag hatar att servera.
jag har bestämt att jag ska vara hovmästare, stå i bar och ha haccp varje gång.
haha, SUG PÅ DEN DU MATTIAS!

jaja, nu tror jag att tvn ropar på mig :)

image12

soppiloppan och asiaten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback