sims all day!

..om jag orkar förflytta mig några hundrameter? TVEKSAMT!
ja vill göra nåt kul.. typ som att.. baka muffins kanske?
jag fick en muffins-bok i julklapp.
FAST det är så stökigt i hela lägenheten. 
mamma tjatar på mig att jag ska börja skruva bort massa skruvar
och måla bakom alla element. de kan ju inte bli annat än lyckat..

om lite mer än ett år blir det magaluf om vi nu skulle dit? :D
jag ska tydligen dela rum med madde.. HAHA!
eftersom soppan ska ju dela det med fyra killar
och hanna och sofia ska upp kl 7 varje morgon och springa på stranden!
men det kommer bli så satans roligt!
det skulle vara ännu roligare om vi kunde ha christer böggren som reseledare, haah!

image21

Kommentarer
Postat av: jenny

åh, när ska ni dit? :D
vill oxå!!!!

2008-01-26 @ 12:04:55
Postat av: jag

i 3an ! :D med klassen alltså :)

2008-01-26 @ 15:03:15
Postat av: Sophie

Hahaha kom inte på vilka 4 killar det var först, blev lite rädd med tanke på att vi har 4 killar i klassen :P

Postat av: jag

hahaha! men kommer inte dina fyra killar så kan du väl ta våra killar ;)

2008-01-29 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback