tvätta som fan

jag kan känna tvättmaskin ända in till detta rum som datorn står i. det skakar! datorn skakar! jag skakar!
det känns inte bra, och det är nåt obehagligt ljud som säkert har med tvättmaskinen att göra.
det låter nog ungefär som tinitus skulle jag tro.. obehagligt som sagt.

inatt ska jag sova hos pappa för det kommer några och städar mammas lägenhet efter branden imorgon.
och jag vill sooooovaaaaaaaa och inte vakna kl 8!

förut ringde lancelot till polisen för han tyckte jag var dum, men då ringde jag polisen och sa att lancelot ljuger och slickade på min tröja. vi åkte pulka idag också! det var mysigt.

nu ska jag spela sims! haha, puss!


image4
jag längtar efter sommar som tuuuusan!
men snart är det vår och då går de fan snabbt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback