utmanad av sophie!

Jag har blivit utamand av soppiloppsan, smyhr.blogg.se :)

Reglerna är som följer:

Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dom som du utmanar.

Det här är mina sju sanningar:

  • Jag fyller år på alla hjärtans dag!
  • Jag är kusin med min bästa kompis, men de fick vi reda på när vi var typ 10 år haha
  • Jag tycker konstigt nog att det är skönt att peta hårstrån i ögat eller i mungipan, jag gör det när jag tänker eller koncentrerar mig, haha!
  • Jag har spelat bowling sen jag var kanske 9 år, och har tävlat, spelat match i några år
  • Jag har telefonskräck! därför får sophie ringa mina samtal ;)
  • Jag drömmer nästan alltid massa snusk om mina lärare!
  • Jag är nog en av sveriges nervösaste människa, då tänker jag mig aldrig för och kan säga massa konstigheter.

Jag utmanar SOFIA LINDGREN om du fortfarande har blogg? =) höhö


Kommentarer
Postat av: Paulina

och dina drömmar brukar slå in ;) haha

2008-01-19 @ 22:42:32
Postat av: Sophie

Haha ja jag får ju göra det, är din privata sekreterare ;P
Du borde ta det lite lungt med dina drömmar om Robert ;)

Postat av: sofia :)

ja gör de snart :)

2008-01-22 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback