when there's no one around

farfar är cool iallafall, han är på min sida

dagen började lite mysigt.
jag gjorde frukost åt mig och mamma halv 7, vi titta på tv.
sen kom gubben som ska tapetsera köket/hallen och vardagsrummet (och förhoppningsvis mitt rum?). jag började leta efter mina hörlurar någon minut innan jag skulle trippa bort till bussen. jag hittade dom inte. surt! hatar att åka buss utan musik, det är hemskt nu när jag inte har elin att åka med på morgonen!

iallafall så missade jag bussen.
så jag gick hem och tittade på tv, när resten i min klass plågades av robbans prat tidigt på morgonen :P
men jag hann till mattelektionen iallafall.
jag blev klar med kapitel 5, så nu kan ju folk i klassen va lite mindre jävla sura för att nu är ett av ig-barnen klara.

jaja, sen var det servering. men efter typ 30 minuter så sa jag till mattias att jag inte mådde bra.
ont i huvudet så jag mådde illa och var helt skakis och svag i kroppen. kändes inte bra.
han sa "jag ser att du inte mår bra, ditt ena öga är mindre än det andra".
han är konstig. jag såg ingen skillnad?

ja, så jag gick och sjukanmälde mig och väntade på bussjäveln i 40 minuter eller nåt.
sen hem till pappa och tittade på tv. grandma's boy och crossroads, haha.

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback