äntligen fräda

inget toppenväder idag direkt. regnet öser ner!
vad ska man hitta på då?
ska nog se ifall jag kan hitta nåt mumsigt att baka :D
man måste ju hålla igång nu under lovet!
påtal om det så måste jag träna mina fingrar & vänsterarmen, haha.
jag lovade mattias det, för han tycker jag är en klenis.

tänk att vi ska ha restaurang showen i trean!
kan se framför mig hur jag står där, nervösare än någonsin
och ska hjälpa den stackars person i tåvan som tvingas vara med mig och förstå vad jag virrar om.
har ju ett mycket pinsamt minne själv från när jag var den stackars tvåan som jag gärna vill förtränga.
att jag aldrig kan hålla händerna i styr kan man väl säga om det, hahaha :P


en bild jag hittade från årets show, med jimmy på vänster sida ^^

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah de va kul när du sa vad du nöstan gjorde till mig :P

Postat av: sofia

aah de e tur :D

2008-07-11 @ 20:10:51
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fy tusan för att ha showen! Kommer avlida under första kvällen gång :/

Jimmy ser kul ut :P

2008-07-12 @ 22:32:54
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback