fear of the road, höhö

halloj!
idag har jag övningskört, fick välja vart jag ville åka så det blev kr-hamn.
hatar egentligen att köra dit! björneborgsvägen är ju sjukt läskig!
(kunde ju ha valt att köra genom kga, men där kör man så ofta)
jag ser liksom döden framför mig på denna kurviga väg 
hela tiden när det kommer mötande trafik.
men ibland så måste man våga möta sina rädslor.
sen så var jag nära  på att köra över en ekorre,
men det lilla livet hann precis över vägen! :)

när vi kom till krhamn så gick vi in på maxi,
köpte två block och ett par espadrillos som bara kosta 20 kr !
är i behov av skor kan jag säga, och block också så det va ju bra..

Kommentarer
Postat av: paulina

vad är espadrillos ? ;D

2008-07-31 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback