göteborg dag 1


lina sitter och tittar ut över göteborghennes & rasmus lägenhet!

 
vi fixade oss iordning och drack lite innan vi drog ut mot stan!
sen blev de käk på nån restaurang, träffa några stockholmare i letan efter golden days
(hahhaa, som låg mitt framför näsan på oss, såg vi dagen efter)
men vi hade det bra iallafall :P
när vi kom hem satte vi oss med grannen på taket och titta ut i ösregnet.



jag sov knappt något första natten, förkyld & otrött som jag var..
här var jag uppe kl 4 och tog lite kort.
vid halv 6 orkade jag inte längre ligga kvar, gick upp och duschade,
plattade håret och sminkade mig i evigheter.

Kommentarer
Postat av: pavu

så mysigt ser de ut ! :D

2008-07-23 @ 00:11:17
Postat av: frida

fint hår du har :)

2008-07-24 @ 11:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback