MYSDAG MED KRABBAN!


Idag träffade jag Sofia, vi gick till nobel cafet, för Hanna jobbade idag : )


Krabban & jag delade på allt ; ) här är en rulltårta och en snurrebulle som vi kallar det!

  
vi satte oss och myste i solen : )


senare gick vi till kronhallen och köpte lite gott
som vi hade med oss på våran picknick vid näset ; )


där låg vi på filten tills det började bli kallt (eller när våra godsaker tog slut)


haha, kändes som vi var på zoo! DJUR ÖVERALLT!
en BÄBIS HUMLA låg död på gatan! : (


HAHAHA, varjeeeee dag sen nästan i början av ettan,
har jag kollat i trappan där vid skolan efter mitt örhänge som jag tappade en gång.
IDAG stannade jag upp och grävde fram det, haha VISSTE ATT DET LÅG KVAR ; )
vi grävde ner det igen, så jag ska se ifall det ligger kvar när vi slutar 3an!

Kommentarer
Postat av: sofia

åh det var verkligen hur mysigt som helst ju :) detta får vi göra om fler fler fler ggr :) <3

Postat av: sofia

när kan du nästa vecka då ?

ja ja jobbar alla dagar utom mån o sön :P men vi kan ju ta de efter ja har slutat också :) vilken dag vill du? :) :P

2008-07-02 @ 00:30:46
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: hanna

de va roligt att ni kom!! :D

2008-07-02 @ 10:26:25
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback