riddar anna!


med tanke på att någon kasta en glasflaska på mig igår
så kom sophie på att jag kunde ha en riddarutrustning under kläderna
för mitt eget bästa i fortsättningen :p
menmen, det gick bra iallafall, fick den på ryggen,
hade jag inte ställt mig upp precis då, så hade jag nog fått den i huvudet.
vet inte vem som kasta eller om det var med flit ens.
men idiot har jag väl rätt att säga iallafall?

hehe men alexander och jag har ju en aning om vem det kan vara ;)

när jag ändå pratar om ryggen
så hoppas ja verkligen att jag snart får massage igen!
ska ringa och beställa tid nån dag.
jag har så ont i rygg, axlar och nacken och jag är läskigt stel :/
vill kunna träna igen utan att vara orolig över att bli yr och känna en huggande smärta.
låter inte bra va?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad gullig han var :D



Oj nej det låter inte alls bra, men har du gått och fått massage förut? gick det över då?

Postat av: Jonna

glasflaska:/ shit.

2008-07-14 @ 09:52:21
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Sophie

Jag hopppas du har på dig en i detta nu! :) Glöm inte bort det där med att dansa också :)

Nu ska jag kila till bussen, jag ska åka närmare dig sörru, ska till Jimmy :) Du får ta med dig lite vänner och komma hit ngn dag för jag kan inte ta mig härifrån knappt, jobbar som en tok efter västkusten..typ ;P Puss på dig, ha det så kul i Gbg!<3

2008-07-14 @ 20:51:08
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback