still alive

tjo på er :D
tänkte bara berätta för er att jag lever ifall ni undrar vart jag har tagit vägen :)
helgen i göteborg var helt underbar! så skönt att komma bort.

och är sååå sjukt avis på lina och rasmus som ska flytta dit!
lägenheten var ju typ perfekt, nära till stan, nybyggd, mysig,
buss precis utanför som går till stan varje kvart, 
fin utsikt från sjätte våningen, ingen balkong
men man kunde sitta på taket som var precis utanför fönstrena,
och såklart massa sköna göteborgare.

det blev mycket shopping kan jag säga, har inga pengar alls kvar nu.
bl.a jeans, massa tröjor, väska, mascara, och hur god mat som helst.

sen så såg jag snusk håkons fru, annika i andra avenyn, haha ;D woooh

det kommer bilder senare eller imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback