just like the sun

känns som att jag är på bättringsvägen idag iallafall :)
jag får ju bara inte vara sjuk de här dagarna !

  • imorgon blire ju grillmys med de bästa =)

  • på fredag åker vi till göteborg där vi ska shoppa, festa och bara ha det trevligt.

  • och på onsdag är det väl rix fm också så det blir säkert en tripp till öret !

  • den tjugosjunde juli fyller min syster 20 år!

  • i början av augisti är det ju PIP också, får se hur det blir med det.
    HÅKAN HELLSTRÖM ska ju dit, och det vill jag ju förfan faktiskt INTE missa! :D

  • den andra augusti fyller min söta sofia äntligen 18 år!

  • den fjärde augusti drar jag kanske till västkusten med elin, pappa, farfar, majlis.

  • den elfte augusti fyller dumbom 18 och elin fyller 20!

sen äre back so school och körkort som gäller!


Kommentarer
Postat av: sofia

ja hur blire me pip nu då ? sophie e ju lite på ockå, iaf va hon de sist ja talade med henne..

va sött att du har med mig på listan, äntligen också, va sött :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback