boende i gbg!

godmorgon på er!
sitter ute på balkongen med en kopp (för kallt) kaffe.
och lyssnar på mina grannar jessica och katarina tror jag de heter, som sjunger så vackert.
undra hur ofta de har hört mig sjunga?
sjunger hela tiden här hemma för de som inte visste det. högt. och det liksom EKAR ut.

pratade med min man alexander förut,
han sa att om lina & jag ska till göteborg så kan vi få låna hans lägenhet om vi vill :D
vilket nog underlättar lite för det kan nog bli svårt att få tag i boende när vi ska dit, det är ju gothia cup då.
jättesnällt av dig alexander :$

nu blev det väldigt kallt här på balkongen, ska gå in och titta på Våra värsta år, och efter det Våra bästa år.

puss!


Kommentarer
Postat av: sofia

när va de ni skulle dit? :)

vi ska nog också dit nån gång den veckan när cupen är , vet du hur länge den är?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback