Let's shake free this gravity of resentment and fly high

vaknade kl 8 idag, somnade framför tvn inatt med smink, kläder och glasögon på.
(inte så skönt faktiskt)
kände iallafall inte att jag var så hungrig, så jag gick ut på en promenad.
det var riktigt skönt till en början men sen kände jag att jag skulle ha ätit innan ändå..
kände mig snurrig, så jag tog en kortare väg än vad jag hade tänkt.
men en halvtimma blev det iallafall!

vill förtusan på pip imorgon! men 445kr eller vad det nu kostar, för en dag, känns för mycket,
när den enda jag egentligen vill titta på är håkan..
(ena dagen vill jag verklign dit, andra dagen känns det som att det inte spelar så stor roll)
sen så kommer väl säkert vädret bli skit om jag nu köper den där biljetten..
jaja, åker ju snart till västkusten, hoppas att det blir toppen och att elin hänger på :)


Kommentarer
Postat av: sofia

men då :( jag hade me velat gå men de känns lite väl mkt för en dag.. :( ska vi inte leka imorgon då? vi kan sätta oss på gräset utanför nån stans o lyssna :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback