autumn leaves of red and gold

ingen mer än jag som längtar efter hösten eller?
(antagligen är det inte det.. för sommarn är ju bra liskom)
men jag älskar hösten!

- det är så otroligt vackert med alla färger på träden,
- det är skönt med varma halsdukar,
- det är mycket mysigare med doftljus då än nu på sommaren,
- man börjar längta efter jul och sommarlov (studenten för mig),
- man kan titta på miljarder filmer om dagen utan att tröttna,
- andra avenyn börjar igen,
- skolan börjar (jag tycker det ska bli kul för att det är sista året
och tack vare mina gosiga kompisar så har jag faktiskt kul i skolan!)
- man får studiebidrag igen,
- jag längtar efter att träna body combat,
- jag ser för en gångs skull fram emot alla matcher nu igen när jag ska börja bowla
- jag är sugen på kantareller..
- det finns inget godare än en god gulashsoppa en riktig mysig höstdag!

ja, alltså.. det finns så mycket bra med hösten.
alla tycker ju oftast att det är den värsta årstiden,
men det tycker verkligen inte jag :)
FÖR ATT DET ÄR SÅ VACKERT!


Kommentarer
Postat av: sofia

okej men när ska hon ha den då ? vill du inte komma o baka med mig då ? (A) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback