it's cold around me

hej, både elin & sarah ville dra med mig på fest ikväll.
men ja har haft ont i huvudet heeela dagen
och känner fortfarande av alla ljuvliga bullar som jag har i min mage :p
kollade istället på film (och åt en bulle.. eller kanske två..)
sen gick jag upp till lina, och dit kom lite senare bea & fredrik :)
så vi satt där hemma och snackade lite och bara mös.

( har föressten inte haft någon känsel i min högra stortå sen igår!!
blev lite rädd att jag hade typ blodpropp eller nåt, jag vet inte hur det känns när man har det,
känseln kanske försvinner? haha. lina tyckte inte att jag skulle vara orolig..
vet att JAG ÄR HYPOKONDRIKER, men jag är rädd! )


nu sitter jag med mitt mysiga duntäcke lindat runt mig i mitt kalla rum. gud så gött!
syftar inte på det kalla rummet utan mitt gosiga täcke.



Kommentarer
Postat av: K R A B B A N

visste är det livet med en bärbar? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback