klassfesten!


grillen var redan tänd när vi kom hem till emma!
för min del blev det annaburger som sebastian döpte den till.


HR2, tjalalala!
vi ringde till christina och sjöng för henne! haha
alltid ska man ringa till lärare ;)


det blev ont om plats när vi åt så mitt gäng satte oss i gräset!
fast jag hade redan ätit upp innan alla andra började äta,
för de skulle ju ha kolbitar allihopa ;)


bao och sebban var igång och dansade!


även kirre shakade loss!


kalle, sophie och sofia tog kort, filmade och målade på varandra!


sebastian målade Gunnar på mig!


jag har aldrig och sanning eller konsekvens körde vi en stor del av kvällen!


haha, pusskalas blev det.


någon försöker pussa på kalle :P


sofia & jag tog oss ett litet nattdopp i näset, de va fan sjukt varmt!


kalle fyllde 18 år dessutom! :P

Kommentarer
Postat av: jenny

nemen anna, va söta du o han va på de där kortet då ;)

2008-06-05 @ 20:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback