krabban & jag

Idag var jag som sagt i Karlstad med Sofia, Patric och Emil.
så mysigt att träffa min lilla krabba igen :D havet är djuuupt!
vi gick bara runt på stan, spruta på oss en massa parfymer och käka på donken! :)

när vi satt och åt gick Emil som vi hade i samhäll förbi.
tänk om vi fick fortsätta ha han istället för Ulla i trean!
(såg föressten ulla igår!)
men såklart ska vi bli av med alla roliga & bra lärare; sandra, leif och han!
jag skulle lätt hoppa av ifall vi skulle få reda på att vi inte skulle ha kvar robban i trean, haha!

har hittat en dator nu tror jag :D wieee


Kommentarer
Postat av: K R A B B A N

vilken dator? :)

Postat av: K R A B B A N

var mysigt att träffa dig också! Lär ju göra det snart igen hoppas jag! <3

2008-06-27 @ 21:05:00
URL: http://kykkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback