shake that body body

det blev inte som jag sa igår kväll.
jag drog till statt istället med bl.a lina, malin, linnea och erika.
och typ fyra andra malin, haha!

började hemma hos daniel, där vi blev kvar lite för länge.
vi var egentligen tvugna att gå därifrån vid halv 11
för att hinna komma in gratis på statt.
men vi kom därifrån vid typ kvart i, så vi fick lifta med några cyklister! haha
ja, och vi hann dit till prick 11 som tur var, snälla tjejer det dära!
när vi kom dit trodde vi att vi först va helt själva nästan, 
men sen såg vi att alla stod ute!
så de va skojigt!
när vi egentligen skulle dra till bussen så blev vi bjudna på lite efterfest.


malin, erika, jag och lina.
hallåå hur sleten såg jag inte ut då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback