sommaren är kort

slutade gårdagen med att kolla på en film,
vaknade idag och började kolla på en annan film.
nu blev det 27 dresses.
har inte kollat klart än, den är typ 2 timmar, så jag har tagit en liten paus.

har inte en aaaaaaning om vad jag ska hitta på idag.
typ vänta på bättre tider? (eller väder)

Den 10 juli (tror jag?) ska jag till Strömstad, mina kusiner är där.
sen den 18 juli ska jag & lina till Göteborg!
hoppas de har fått en lägenhet då, så slipper vi oroa oss över boende ;D
hoppas förfan på varma och soliga dagar också!


Katherine Heigl & Malin Åkerman är med i filmen !


Kommentarer
Postat av: Elin N.

Kul att du skriver: "så slipper VI oroa oss över boende" ;)

2008-06-17 @ 17:48:28
Postat av: K R A B B A N

när ka vi hitta på ngt annaaaa? :O <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback