karlstad med krabban imorgon!

imorgon ska jag följa med sofia till karlstad!
patric och hans kompis skulle dit på nånting,
så sofia & jag ska följa med och gå en runda på stan :)
lyckades skrapa fram busspengar i pappas plånbok, höhö.

ska bli kul att träffa min lilla krabba! :D
har saknat henne massa!
saknar mina andra flickor också - sophie, madde och hanna!
vi måste absolut ha en mysig tjejkväll snart :D
är så glad att jag träffade er, ni är helt underbara :)


hahaha skrattar fortfarande åt oss sofia, hahaha!
när jag ser den här bilden så vet jag inte ifall jag saknar våra andra flickor så mycket
så taskiga som dom var mot oss haha! ;)

Kommentarer
Postat av: K R A B B A N

åh jag saknar dig också ska du veta! <3

HAHA, de va kul o man kan skratta hur mkt som helst av de! Men de var inte snälla så de lär ju ge lite mutor till oss för att vi ska förlåta dom ;P <3<3

Postat av: Clara

hah, ja eller hur! :) askul

2008-06-25 @ 23:23:54
URL: http://strawberrytree.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hahah ni var för dåligt utklädda för att få mutor Sofia! :P Ja du, ni får göra ett besök på ICA om ni vill träffa mig, för jag jobbar konstant känns det som..förutom nu då jag har semester ;) Puss på dig Annipanni :)

2008-06-26 @ 01:16:17
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hahah ni var för dåligt utklädda för att få mutor Sofia! :P Ja du, ni får göra ett besök på ICA om ni vill träffa mig, för jag jobbar konstant känns det som..förutom nu då jag har semester ;) Puss på dig Annipanni :)

2008-06-26 @ 01:17:19
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback