lite hemtrevligare

äntligen har jag gardiner i mitt rum hos mamma!
har inte haft det på flera år, 
ioförsig så har jag haft en trä-persien. men den gick sönder.
en till bra sak är att mamma sa att vi kunde tapetsera om här inne kanske!
då kommer det bli vita väggar.
livet blir en aning bättre då får jag hoppas. hahaaaaa.
vill man dö en långsam, jobbig död så kan man stänga in sig här inne.
det är rött och gult så det skriker om det!
fulast ever. får huvudvärk.
förstår inte vad jag tänkte när jag ville ha de tapeterna? :P
jag var helt enkelt ung & dum, höh!

nej, nu ska jag äta upp mina jordgubbar och fixa lite mat.
jag tar efterrätten innan maten. åt nyss choklad och kaffe också.

jeje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback