we can go anywhere



idag har regnat, haglat och åskat, de va mysigt.
lina & jag satt ute och fikade på balkongen!
jag tog kort på gubbar som sprang neranför i regnet.
tror att det där var min farfar. är inte säkert? men fint.
jag bor granne med honom.
kommer ihåg när jag var liten,
så brukade jag alltid springa ut på deras balkong
och titta in på den som låg brevid den.
på andra sidan väggen liksom. spännande.
hade ju ingen aning om att jag några år senare
skulle stå på den balkongen och titta in på farfars och majlis balkong!
lite roligt sådär.. okej.

när det slutade regna åkte jag ut och cyklade med mamma.
runt strömtorp, parken och sen bruket. var nära på att bli påkörd två gånger.
FARTFYLLDA STAD. ojojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback