bleeeee

snart får vi äntligen disney chanel igen ;D
tvn och internet funkar knappt nu som det är.
riktigt jobbigt.
och ännu jobbigare är det då att ljudet har försvunnit på sims!! haha
och att de fortfarande typ "svävar" i luften och är helt störda.
dåligt köp, dåligt köp..

menmen, kände verkligeeeeeeeeeeen inte för skola idag.
hade sjukt ont i huvudet när jag vaknade imorse.
vi har 3 lektioner på måndagar.
börjar 9.45, lektion 1. : kök med robban
lektion 2 : idrott - vi skulle vara på colluseum. 
"vågar"  inte vara med ändå pga mitt öra,
vill ju bli frisk i detta jävla öra, måste ta det lungt.
kände det sist när jag tränade.
lektion 3, slutar 16.00 : engelska - få tillbaka proven?
sen säkert göra ännu en hörövning
som man ändå aldirg hinner med,
man chansar alltså på vad de säger.

SÅ, jag bestämde mig för att sova en stund till, proppa i mig huvudverkstabletter
när huvudverken blev lite bättre så läste jag en massa sidor i svenska boken.
den ska vara utläst om en vecka, jag har halva boken kvar så..
och så ska jag göra klart idrottsarbetet snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback