body jam

tog bussen som gick 8.10 härifrån imorse.
det var redan mycket folk på den.
när vi var framme va bussen redan full.
då såg man klumpen. en klump av folk på typ 50 pers som skulle in.
haha, tur att jag inte skulle till gustavsvik idag :)

nej, vi skulle ha aerobic istället, men det blev något strul,
så vi fick dansa istället med en whalters-klass!
jamen gud ja, ni läste rätt - DANSA.
body jam
vi hade samma instruktör som vi hade igår på body balance.
hon är för rolig och skit duktig.
det var iallafall nån blandning mellan hip hop, house och latin-dans?

image83

efter det hade vi rast i 3 timmar,
som vi segade ut. eller som .. jag , segade ut.
vi käka på donken och sen gick vi till badhuset.
jag bada inte pga. mina öron
och att jag har en enorm träningsvärk i nacken sen igår.

jaja, här sitter jag och pillar med mitt slitna hår och stirrar på en tändare.
ser väl ut som att jag försöker tända den med min envisa blick.
( det funkar faktiskt inte )

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hade vi inte pilates på idrotten? Det sa väl instruktören? Och vi hade inte samma instruktör måndag och tisdag :)

Postat av: Anna

va? de va väl ändå body balance? och de va ju VISST samma? haha annars var dom typ tvillingar :P

2008-03-12 @ 23:07:35
URL: http://annaamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback