coca cola

vi gjorde fond idag. det STANK!
vi käkade massa onyttigheter också som vanligt.
efter den första och enda lektionen gick jag och madde till nöjes.
jag köpte godis som smakade halstabletter. de va riktigt äckliga!
jag lade dom på gatan och där fick påsen ligga!

när jag var hemma i min lilla by så hade jag två killar typ 1 meter bakom mig.
det var obehagligt så då kom jag på att jag kunde
svänga vänster och jag gick till pekås.
där köpte jag cola för jag hade inte planerat att köpa något
och colan var närmast liksom.
jag köpte colan och drack en klunk när jag kom ut ur affären.
JAG GILLAR INTE COLA
jag tycker det är fett äckligt.
men eftersom jag hade nu betalat både godiset och drickan i onödan
så tvingade jag mig i colan, efter några klunkar gick det bättre.
hm, jag kunde ju ha gjort något åt min otroligt bleka hy, som te.x sola,
för de pengarna.

imorgon ska vi debattera. jag, madde och hanna är folkpartiet.
vi ska prata om studiebidrag, betygsättningssystem och kärnkraft.
jag kommer bara stå där och se dum ut.
Madde som i Mvg kan få sköta snacket!

nu ska jag dricka kaffe
ciao

image74


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback