cooombat!

bodycombat-passet var mer Hairspray inspererat
idag än vad det varit andra gånger.
nya låtar och sånt också, men de va lika kul iallafall : ) roligt med förändringar.
lite svårare att hänga med bara, men man kommer in i det igen efter nåt pass.
något som jag rekomenderar att testa. skitkul enligt mig och joooobbigt! ;D

annars då idag, mamma kom hem från tunisien.
men det var då ingen pepparkaka jag såg framför mig när hon kom hem.
det hade bara varit soligt de två första dagarna.
.. men hon kom hem med massa skor och toblerone.

DRÖMMAR
ibland önskar jag att jag inte drömmer om nätterna.
speciellt när det handlar om lärare.
inatt var mattias och min mamma ihop.
han skrev <3 annika <3 när han rättade mitt prov.
jag började tjuta och satt där med han, stina o robban
och började rita sorliga bilder, typ döda människor för att visa vad jag kände.

fast det där var ju ingenting mot vad jag har drömt annars om lärarna.

image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback