fina tänder hos oprah!

jag och madde ska visa upp vår tänder på tv,
jag kom med förslaget att skicka in bilden till oprah winfrey!
jag vet inte, men de tyckte nog kasnke att jag överdrev lite då?
men vill man tjäna pengar så får man ta för sig lite!

vi ska äta snurrebullar / snuskbullar / negerbollar / chokladbollar.
( kalla det vad ni vill, vi kallar det iallafall snuskbullar eller snurrebullar.. )
sen ska vi dra upp ögonlocken så vi liknar rektorn (bara på skoj sådär)
och visa upp vårat vackra, bländande leénde
som vi har fått av våran s.k tandblekning som vi låtsats att vi har användt..
vi ska visa före och efter bilderna.
tror att det kommer funka bäst för tandställnings-madde,
men jag ska försöka jag också!
folk kommer alltså tycka synd om oss,
och ge oss en massa pengar och vi kommer stämma företaget
som säljer sånna dåliga produkter. (fast de smakar choklad)



förutom den där roligheten så såg jag min lärare när han böt om.
vi filéade äckel-rödspätta! fy saaaatan vad det stank!
skulle kunnat spytt när som helst. jag tänker aldrig bli en fisk-kock.
jag tänker aldrig bli en kock överhuvudtaget. (ångrar mitt val av linje rejält)
vi tränade body balance på coluseum!
instruktören gillade oss bättre än data-fjollorna!
på engelskan trodde jag att jag skulle springa runt och leka hemlig agent.
men så var inte fallet.. lite tråkigt, men det kanske var bäst så?

image81

Kommentarer
Postat av: jenny

du skriver verkligen bra och intressant :)

2008-03-11 @ 07:12:19
Postat av: Pavvooo

vettu va .. ja drömde en natt att du böt till BF ;D

2008-03-11 @ 10:50:43
Postat av: anna !

HAHA, va gullig du är jenny! :) tack!

pau, drömde itne du om att du böt till min klass en gång?;D hahha lr hur va den drömmen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback