genom natten

nu är det bara trettio minuter kvar på denna helg.
imorgon är det en ny vecka och skola för min del.
fast imorgon går vi inte hela dagen utan vi slutar kl 12 istället för kl 16.
jag vet faktiskt inte varför, men va härligt!

där står min säng, nybäddad : )
jag böt påslakan på hur kort tid som helst!
okej, alla andra hade säkert varit klara ca 15 minuter innan mig.
men oftast brukar det ta runt en halvtimma för mig. jag tycker det är svårt!
en gång sträckte jag mitt ben och jag hade ont i kanske 3 dagar.
( bara för att jag föröskte mig på att byta lakan!! )


image73

sängen ser ut att vilja ha mig nu..
ska göra det jag har gjort typ hela dagarna den senaste veckan;
SOVA



Kommentarer
Postat av: Sophie

Lärarkonferans eller så sörru gullunge ;D

Postat av: jenny

haha du är så jävla underbar :D

2008-03-03 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback