imaging all the people

skolan idag bestod av engelskaprov som nog gick rätt så bra!,
dubbellektion i livsmedelskunskap,
där vi också hade ett litet "prov" med skummaste frågorna.
sen svenska där det bjöds på lite "teater" eller vad man kan kalla det :P
hahaa, riktigt roligt var det iallafall!

men dagen har varit okej hittils. nu börjar det bli lite tråkigt.
sitter här och stirrar in i väggen, luktar på händerna.. det luktar..typ.. bebis?
fast jag har inte varit i närheten av någon bebis, sen typ kl 3.
då va de en liten unge som sprang in i mig.
och så funderar på att äta IGEN.

den kommande veckan kommer bli fylld av träning!
måndag - coluseum med klassen.
tisdag - coluseum och simma på idrottsdag/friluftsdagen.
onsdag - davids förhoppningsvis, måste betala!
torsdag - massa spring i köket ;) hehe, annars vet jag inte.
fredag - bodycombat hoppas jag.
lördag - RESTAURANGSHOWEN! massa spring alltså!!

och jag som INTE ÄR BRA I ÖRAT ÄN!
borde fråga om mer penicillin.

image77


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ska inte in i köket på torsdag lilla Anna, vi ska ju till restaurangshowen och duka och ha tråkigt.. ^^

Postat av: Anna

vaaa? det har inte jag hört nåt om :O men va skönt för det gick så dåligt för mig i köket sist (A) haha

2008-03-08 @ 22:49:01
URL: http://annaamj.blogg.se
Postat av: sofia

ja vill me träna på davids! but i have noo money! :(

2008-03-09 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback