matte

matte. varför är jag så dålig på matte?
det kan nog bara bero på en person.
nämligen; ELIN "MAJKEN" NILSSON.

i högstadiet satt jag brevid henne, 2-3 gånger i veckan på mattelektionerna.
hon störde mig oftast. vi skrev låtar, ritade och skrev historier.
vi gjrode lite allt möjligt.
hon är en kul person.
en gång råkade hon väl kladda lite för mycket på en bänk.
den blev typ svart.. hon fick stanna kvar och sudda.
maarit tyckte inte att vi var bra för varandra.
vi frågade om hon ville sätta en vägg emellan oss men hon ville inte det,
så vi fortsatte att sitta brevid varandra.
när jag tänker på matte, ploppar typ alltid utrycket "bananer eller?" fram.
när vi glömde att skriva/säga enhet på ett tal, så sa maarit:
-vadå, 36 bananer elleeer?
på ett sätt som bara hon kan säga det på, irriterande.

jag saknar elin.
jag saknar tea också.
henne kunde man jobba med, man fick bra betyg också för hon är smart.
och paulina, men det är inte samma sak.
vi var DE TRE VÄNNERNA OCH ANNA.

image91
(elin är inte med på bilden för att hon var så anti-allting haha)


Kommentarer
Postat av: PAULINAAAAAAAAAAA

MEN HERREGUD ANNA :D hur kan du få för dig att lägga upp något sånt på internet :O mohaha

2008-03-18 @ 22:44:43
Postat av: anna

haha men bilden är ju söt

Postat av: Elin

Fan Anna, saknar ju dig med.

2008-03-25 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback