melodifestival

imorse kom jag på att
JAG MISSAR JU MELODIFESTIVALEN IMORGON!
men jag hoppas iallafall att sanna eller charlotte vinner ;D

förut kom det hit två fulla killar med en massa öl
och sa att jag hade för fint kök för att ha fest,
dom skulle nog tydligen till nån gamling, haha för de skrek "GAMLINGARNA"!
haha, så jävla sköna va dom !

fett skönt med helg nu iallafall.
fast imorgon blir det inte mycket ledighet.
restaurangshow från 15.30 till ca 23.00.
fick höra idag från dom som var där igår att det inte var så hemskt :P
det hemskaste är nog hur man kommer att se ut, haha.
bestick i håret..? :)

det är så jäkla tråkigt med ett 2 timmars-hål innan sista lektionen på en fredag.
vi gick o köpte godis på kronis,
sophie köpte så mycket så det räckte till att kasta på röva och seb ;D

image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback