min grej

drömde om mamma inatt.
jag gick i tunneln vid rondellen där nere vid skolan.
och så kom mamma där. jag gick med rullator.
det var halt ute, mamma kom dirket från arlanda.
hon var inte ens lite brun.
hon var blekare än mig men hon sa att hon hade solat som aldrig förr.
vi gick på bussen för vi skulle hem.
mamma betalade inte. busschaffören skrek och blåste i en visselpipa.
alla sa : vilken cool mamma du har

vaknade kl 8 imorse.
världelösa dagar som dessa borde man kunna sova längre på.
men NEJ, FÖR FAN HELLER
att ja ska va vaken hela dagarna och göra ingenting,
Gud tycker liksom att det är min grej.
jag är ju lov-förlängaren!

är inne på min 3:e dag utan godis!
snart står jag där i nån affär med en massa gottigheter. lovart.

image115


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback