övningskörning

pappa frågade ifall jag ville köra till farmors grav,
så jag körde runt svartå och åtorp.
pappa säger att han inte tänker på att jag övningskör.
så med det måste han väl mena att jag är duktig : )
sen åkte vi och handlade på kronhallen.
när jag körde ut från parkeringen var jag nära på att krocka med en ambulans.
haha, då kom paniken och jag blev arg på pappa.
har inte pratat med honom sen det nu..

har ingen aning om när jag ska pallra mig iväg till körskolan.
det skulle ju va bra om jag kunde ta det innan sommarn?
men jag vet inte.
känner mig inget sugen på det nu iallafall.
får jag inget sommarjobb så kan jag ju ta det på sommaren.

Kommentarer
Postat av: jenny

teorin då? :P

2008-03-23 @ 18:53:29
Postat av: anna

vi fick läsa teori på våran skola, så har lite kunskaper iallfall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback