påsklov

åh, jag som hade tänkt att sova länge idag
nu när vi har fått ett härligt och efterlängtat lov!
men då jävlar ringer det i nåt larm
eller nåt på skolan så jag vaknade kl 8.
skolan ligger liksom mitt emot vårat hus.
oh, det var ju lite gött när man gick på den skolan..
bara några meter till klassrummet!

har tittat på gamla Andra avenyn avsnitt hela morgonen för jag kunde inte somna om.

senare ska jag & sarah åka in och träna, sen ska jag träffa mamma.
hon åker till tunisien imorgon trotsallt.

image104
sophie, jag & madde när vi gick i 1an. hehe, skoltrött?

Kommentarer
Postat av: jenny

vad ska hon göra i tunisien? :)

2008-03-20 @ 16:28:17
Postat av: anna

hennes ex/pojkvän eller vad han nu är bjöd henne dit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback