poliser och pattar

undra hur lång tid det tar innan hon säger:
"det blir inget tunisien!" ?
förvånad ska jag spela.

min syster ringde mig imorse och frågade ifall jag hade hört nåt konstigt..
jag sa nej och hon berättade att polisen hade ringt på hennes dörr på morgonen.
hon hade "låtsats varit ute på en promenad". (misstänktsamt?)
tillslut la de en lapp i brevlådan där det stod att hon skulle kontakta polisen.
( hoppsan då stora syster?! )
hon ringde mig och skrämdes lite..
hon skickade sms en halvtimma senare och
sa att de sökte en annan johansson.

annars var det softis dag för min grupp.
jag & sofia gjorde en ostpaté som smaka skit till att börja med
( kanske för att man inte tycker om ost så förfärligt mycket? )
sen när vi bjöd våra lärare på denna tjusiga paté, de sa att den var jättegod.
jag och sofia är duktiga, jag vet.
"men det var ju ett väldigt bra recept.." sa christina.
haha, självförtroendet sitter nere i lilltån igen.

annars fixa vi lite taco-liknande mat med en massa goda efterrätter.
( förutom glassen som luktade sjukhus )

efter skolan tränade jag med sarah.
vi är absolut inte klenast iallafall. hehe.
inte mycket sanning i den meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback