rent i helvetet

fy i helvetet vad stökigt och dammigt det var i mitt rum.
har städat i flera timmar och ändå är jag inte klar än.
ska rensa ur garderoben så att det går att lägga in kläder där.
det är FULLT MED SKIT där inne och gamla kläder!
DÄRFÖR, kära pappa..
har jag hellre kläderna i sängen, på golvet, i väskor eller i påsar.

imorgon drar jag & syrran iväg till karlstad igen,
för jag har STUDIEDAG!
ska göra ett nytt försök att inhandla lite nya kläder.
ska till ikea också, måste ju använda mina presentkort!
efter vi har varit är ska jag och mina vänner bowla!

när jag gick in till samhällskunskapen idag
frågade ulla när jag skulle göra provet!
jag blev nervös och frågade va hon pratade om.
hon hade tydligen missat att skriva in mitt resultat på det senaste provet.
Guuu, vill du ge MIG en hjärtinfarkt, kvinna?

men snart ska jag sätta på nån film och somna till det.

image75
( jag, bruno & syster )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback