skola till klockan 5?

finns det något värre?
en sån otrooooligt seg dag.
som tur var så har vi sovmorgon till 9.50 på onsdagar.

i vanliga fall så brukar vi vara inne i köket
mellan kl 1 och 4 på onsdagar och ha
exprimentell matlagning!
men idag hade vi inte det - vi hade teori.
och slutade kl 2.

FAN VA GÖTT DÅ hade man tyckt..
MEN, inte när jag ska ha data kl 4 till 5!
( jag fick IG i data i 1:an, så måste gå i 7 lektioner nu
och sen få godkänt på ett prov )
fick reda på idag att det bara är excel som jag hade IG på,
och inte hela kursen som de flesta andra har.

under de där 2 timmarnas hål, läste jag 10 sidor i en bok
som ska vara utläst innan påsklovet.
Jag är på sidan 106. boken innehåller 259 sidor.
troligen så kommer jag inte ha läst ut boken innan påsklovet.

sen skicka sofia sms och sa att hon var på skolan igen med Jacob.
så jag gick till dom och fördrev tiden :)

nu ska jag dricka kaffe och snart göra köttfärsås och spagetti !

image84

Kommentarer
Postat av: sofiaa

ja visst va vi välldannnnss snällisar ? :)

2008-03-13 @ 16:30:34
Postat av: Anna

snällaste snällisarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback