sola i karlstad

jag och lina var i staden karlstad idag.
först åkte vi ut till ikea, köpte lite småsaker som kan behövas.
sedan vidare till stan, H&M VAR STÄNGT!
då blev jag sour.
men trots det, så hittade jag lite grejer ändå.

när vi kom hem så stod det lasagne och väntade på oss :)
det var mymsigt, sen fick vi påskägg som var mymsigare.

nästa helg blire utgång?
ELLEEEEEEEEEER? :)
kanske iallafall? (hoppas!)
soppan, är du ledig då? :D

SOPHIE "SOPPAN, SOPPILOPPAN" MYHR FYLLER 19 ÅR IDAG.
GRATTIS MIN FLICK-VÄN :) <3
hoppas du får nytta av din present från oss och att du får ha nötterna för dig själv ;)
( jag är ju inte i närheten )

image107

Kommentarer
Postat av: Sophie

Taack =D Jag är nog ledig då, är det KD som gäller då? Jag ska dit på torsdag och hälsa på söstra mi ^^ Har fått lönen då så kan nog pallra mig ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback