stackars bdb

kul för bilddagboken att alla klagar,
det är ju lite synd om dom när de har fixat
och försökt gjort det bättre och finare för oss.
alla bara klagar, ingen berömmer. känns elakt. får lite dåligt samvete.

men, jag hakar på.. fan va dåligt. ehhe.
jag kan inte kolla på bilder när jag är inloggad?

image89

lina var här förut,
vi tittade på Vi hade iallafall tur med vädret,
åt massa goa mackor och te,
och en massa godis.
blä, åt nog lite för mycket som vanligt.
alltså, jag borde söka allvarlig hjälp för sånt där.
jag är typ vad jag äter.
anna skipper-hjälp behöver jag alltså.
den riktiga anna skipper. jag pratar inte om mig själv.
(elin brukade kalla mig för skipper.)


Kommentarer
Postat av: Nea.

Du har iofs en poäng där. Men jag tycker verkligen inte om den nya designen. :/

Postat av: jenny

blää på designen haha

2008-03-18 @ 07:17:30
Postat av: Jonna

Jag blir gaaaaalen på den nya designen. Rena lunarsidan nu. Fattar inte vad de håller på med!!! Nu skiter jag i bdb och kör bara min voolife och min blogg.

2008-03-18 @ 08:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback