the sims

image76

hallåhallå,
jag har köpt sims nu igen, fritid och HM köpte jag,
och så har jag djurliv och nattliv!
men de är ju helt störda, de flyger omkring och svävar i luften
och massa skit såfort man går utanför huset.. rätt jobbigt.
jag kommer antagligen sitta här och nörda resten av livet!
men sånt är kul.

nu pluggar jag lite engelska inför provet imorgon.
vi ska kunna massa glosor som inte är allt för lätta.

hahahahahaha säger jag bara åt
 min och sofias fläskpankaka som vi gjorde idag.
men brödet vart ju bra iallafall!
som tur är så är inte jag och sofia så poppis
så de va ingen som beställde den.

jaja, back to plugg! ( sims )


Kommentarer
Postat av: Jenny

fritid och HM? HM? :P

2008-03-06 @ 21:05:49
Postat av: Anna

H&M ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback