världens bästa pizza

en bra grej med degerfors är att vi har sveriges godaste pizzor.
om de inte vore för pizzorna, kunde hela degerfors ha brunnit ner med bollhallen.
alltså jag LOVAR, ingen stad slår degerfors i pizza.
om ni inte har ätit det här så GÖR DET FÖR GUDS SKULL,
eller slipp. åk inte hit. ni kommer ångra er för resten av livet.

snart kommer pappa hem med världens godaste pizza.

ANNA SKIPPER, kom hit. jag ber på mina bara knän.

imorgon ska vi ha "robinson-tävling" på svenskan.
typ "frågesport" / mariekex-visslar-tävling / och nånting med banan-tävling.
höhö, den grupp som vinner (min grupp såklart), vinner ett STORT PAKET.
kan det vara ett PÅSKÄGG med massa gott godis?
eller en bok som vi fick förra gången? haha
hoppas på godis.


hallå, PIZZAN, var faktiskt en BESVIKELSE.
den var kall. för mycket sås, för lite kebab.
men den satt gott iaf.

image90


Kommentarer
Postat av: jenny

" ni kommer ångra er resten av livet" hahaha

2008-03-19 @ 07:21:45
Postat av: Anna

haha känner du nån ångest jenny från den gången du var här? ;D

2008-03-19 @ 16:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback