vårväder


  

inga riktiga vårbilder kanske, de ser rätt så mörka ut.
men jag gick i skuggan när jag tog korten.
kameran dog när jag kom till solen. så kan det va,
men det var mysigt iallafall.
blev sugen på glass. fast det blev ingen glass.
det blev päron och fiskpinnar..

pappa sa förut att i sommar ska han måla huset och fixa.
och så ska han försöka sälja det. då flyttar vi till nån billig lägenhet.
och då blir det massa pengar öveeer, vi kommer bli rika. mmyä!
för liksom, sen när jag flyttar hemifrån. kommer det stå 3 rum helt tomma här.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad fin första bilden var! :)

Postat av: Anna

man tackar:)

2008-03-27 @ 20:45:50
URL: http://annaamj.blogg.se
Postat av: anonyma jenny haha;)

du kanske ska satsa på att bli fotograf ;)

2008-03-27 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback