2 kr rikare, WOHO!



haha det här kanske är ett tecken på att
pau & jag ska dra in en stor summa pengar en vacker dag.


vi gick på kronhallsparkeringen, båda stannar upp och skriker av lycka!
vi hittade en varsin krona!
ÖLVERLYCKLIGA OCH SKRATTANDES gick vi därifrån, 2 kr rikare tillsammans.
vi brukade alltid lägga ihop våra pengar när vi skulle gå på discon
på låg/mellanstadiet som vi skulle köpa godis för.

men den här gången så är det bara jag som får köpa godis för 2 kr.
jag fick paulinas krona när vi skildes åt.
den ska föralltid vara min, min, min, min osv.


Kommentarer
Postat av: paulina

mohahah undra egentligen varför vigjorde det, trodde vi det blev mer eller vad :P

2008-05-27 @ 19:59:57
Postat av: Anna

HAHA ja de har jag för mig vi trodde :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback